måste diska...

Min lossas mamma har åkt till sthlm, och det betyder att jag måste hjälpa till att diska och sånt FMLLLLL :o tro inte att ja inte städar o så nu men de behövs inte för de brukar hon alltid göra, städar bara mitt rum. iaf, nuu ska ja soova snart, e super trött :( ska upp tiidigt imon och duscha o tvätta håret för jag ville inte göra de idag för ja gjorde de igår och gillar inte att göra de varje dag. men ändå blir de fettigt extremt fort :(
Ska klippa mig imon oxå och åka till stan, får se vad jag får med mig :) brukar aldrig lägga upp de ja shoppar på bloggen för ja orkar typ inte det :p
 
Nu ska jag lägga mig brevid min älskling, världens bääästa pojkvän <3 
 
 
godnatt babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0