coffee-time med bästa

 Woho, hittade skor, hittade en jacka jag vill ha oxå men den köper jag på fredag när ja får pengar igen :D
köpte typ läppstift och läpppenna också men ja visar de sen eller imon orkar inte nu haha :)
Just nu sitter jag och har caffee-time med sanja och amelie, mysigt :)
haha glömde av att skriva klart inlägget haha men iaf har precis duschat och städat rummet, nu sitter jag och målar naglarna och väntar på att daniel ska komma hem från alingsås så att vi kan sova :P

godnatt :*

 
btw missförstog en kille på fb idag så fick värsta flippen haha känner mig as taskig nu men han har blockat mig :o va ond jag e. men iaf om du läser detta så sorry iaf e inte så ond som du tror nu :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0