arggggg + dagen igår

hann inte blogga igår, kom precis hem nu åkte med familjen t stan vi åt grekiskt :D saknat det.. men iaf igår shoppade jag massa men visar de strax/sen :) fast jag köpte en hemllig grej mi inte får se oxå hehe :) idag ska jag gå o gymma tror jag och imon ska jag åka in till stan igen och köpa en mjukisdress och pälskrage för jag hann inte det igår :) vart så jävla irriterad igår vet nt om jag berättade men iaf, ja åkte t skolan där jag får reda på att jag bara har biologi typ kl 2 så ja flippa och ba stack fuck biologin! plus jag hade årets jävla mensvärk kämpade mig upp t skolan o när ja kmr dit så e ingen där !
sen får jag reda på att en jävla idiot har spridit massa falska rykten om mig :s fyfan vilken fitta asså kmr döda han på riktigt när ja ser han. whatever ja orkar inte bry mig men vart så jävla arg/ledsen igår för tänk hur många han har gått runt o sagt de till, och de e långt ifrån sant :(
annars va dagen mysig var med vlora sanja o amelie i stan som sagt vi åt & drack kaffe och shoppa massa de gick på typ 2000 kr, iaf sen när ja kom hem såtände jag massa doftljus och väntade på daniel så åt vi och sen såg vi på film, mysigt :)
vet ni knse inte orkar läsa men va bara tvungen att skriva min dag med massa blandade känslor :)
 
puss bilder kmr sen :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0