spexfoto

Idag va jag med på sanjas o amelies spexfoto haha hade tråkigt så följde med dom, fixade outfiten+ sminket o håret på en halvtimma, liiite stressigt haha :O vi va 80's.. 
iaf kom hem från gymmet för typ, ah ganska länge sen nu men städade o fixade naglarna och så. Ja, jag har gymmat två gånger idag, tror ja börjar bli beroende haha, nädå.
 
En grej som är jävligt sjuk är att min pojkvän inte fick hjälp av soc i alingsås så dom här i ale ska hjälpa han & dom hade skickat han t alingsås, jävla fittor dom vill bara bli av med folk. Och dessutom så har dom sagt att han måste hitta lägenhet på en vecka för dom tänker inte betala vandrarhem i mer än en vecka, plus att han inte alls får bo hos mig. Vafan tror dom, dom kan gå och slänga sig, drar dit imon och tar ett snack med dom och tänker se till att dom tar tag i det nu, inte okej att flytta runt till massa olika ställen i 4 månader utan att dom gör ett skit.
 
inte mer negativt nu, är överlycklig att daniel ska sova här inatt igen, väntar på att han ska komma hem nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0