mysig dag i stan med amelie

Omg e lycklig, köpt en guldbikini :D lite sent ute men jag va tvungen:o fast den hade ingen underdel så får beställa en nångång. :) Köpte en svart kort topp & en tshirt oxå & lite produkter som man alltid behöver :) nu äter jag min daim tårta haha ska snart hoppa in i duschen eftersom jag har 2 olika hårinpacklingar ricin & jojoba & olivolja i håret haha, tycker synd om mig sj som tror mitt hår kmr bli fint & friskt av dedär. Juste käkade thaimat förut med amelie, usch vilken äcklig vi tog :( vart bara massa lök i och typ ingen kyckling plus att kycklingen smaka bajs :(
 
köp aldrig den jag lovar att ni kommer ångra er! :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0